I love the way you lie.

Hör och häpna idag mår jag en smula bättre. Har faktiskt avstått från mjölk och mjölprodukter helt och hållet idag. så det kan vara en del av det hela. dessvärre har jag haft ngt annat som har plågat mig, allergi kasnke?! märkte att när jag va på jobb och när jag skulle hem därifrån nös jag och mina ögon kliade och kände mig tjock i halsen. det avtog påväg hem men sen när jag mös med älskling kom allt tillbaka. ORKA säger jag bara. tänk så blir det allvar. det fungerar ju inte med mitt jobb och absolut inte med älskling. usch hemska sak.
Tog en allergi tablett och det kändes bättre efter det.
Efter jobb blev jag bjuden på middag av min kära mor och far. Dom är för gulliga.
sen på väg hem körde jag inom evelina!
och nu är jag hemma.
I morgon blir det jobb till 15 sen påbörjar jag min semster. och fan ta vädergudarna och dom inte ger mig stekande sol och värme som tusan. och framförallt att Hälso-Gudarna gör så att jag mår som en ballerina. inget trams med sjukdomar då inte. Ser fram emot ledighet med mor och far och älskling. för det är med dom jag ska tillbringa min semester.

annars då?
i morgon blir det hem till mamma och pappa en runda efter jobb och därefter blir det nog utgång med Grabbarna. blir bra.
på lördag är det inflyttningsfest/20 års firande för Kajana och Jens. ska bli jätte trevligt. sen är det nog inte helt omöjligt att det blir utgång efter det inte!
men men nu ska jag slänga mig i soffan. har blivit sjukt grym på det nu på kvällskvistarna. underbart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0