I hate this part

idag mår jag inget vidare. Är trött och har sjuka magsmärtor. :( jag vill inte. började gråta i bilen påväg till jobb så jag fick stanna vid kanten o andas. dumma mage. trots att jag har tagit dom medicinerna som jag fick förra gången + smärtstillande så hjälper det inte. Usch och fy.

om jag måste prata om något rolig för ett slag så va det när vi va på strandbaden. eller inte strandbaden i sig utan tälten. där va så sjukt mycket folk och bra musik. och man träffade på folk till höger och vänster hela tiden. Roligt är det när kunder från ica kommer fram och hälsar. och sen sänger dom in att dom saknar mig för jag alltid va så trevlig. aaw. sånt värmer.

men men har ingen lust alls att skriva. längtar till helgen då vi ska träffa lilsis igen. saknar henne något fruktansvärt.
mest av allt nu hade jag velat vara hemma med mamma och pappa. och mysa. prata o sen bara mysa. det är livet.

vi hörs sen för min mage är dum nu igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0