don´t call me name.

blev ingen strand igår inte. åkte hem till mammsen och älsklingen och mös med dom till classe ringde och frågade om jag ville hänga med dom. och det tackar man ju inte nej till. så åkte till vellinge där the boys höll till blev rundpingis och grejer. vid halv 7 bestämde vi oss för att spela fotboll. 14 fotbollssugna människor +  jag och fille.
jag gjorde en otrolig insats först till mina skor gick sönder och armen blev skadad. haha.
efter det åkte nästan hela ligan ner till stranden och tog ett kvällsdopp. innan vi tog färden mot Bk. underbart.
efter det blev det träffade jag och öbbe hanna en stund sen blev det häng i velllinge igen till 11 typ sen racade jag och classe hem. självklart vann jag (H)

i morse vaknade jag tidigt?! pratade med öbbe och bestämde oss för the beach. hämtade upp honom sen hämtade vi jesper. ner till stranden där dom  andra va o sen kom lite mer folk. så det har varit en underbar dag.
sen runt halv 5 körde jag öbbe hem och nu är jag hemma. ska hoppa in i duschen nu.
ikväll är det grillfest. JIAAAA.

älskar verkligen sommaren. och den hade fan inte varit så bra utan mina underbara vänner och min familj. Alla är så glada (nästan alla) och bruna och fina. haha jag älskar det.

näää duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0