Close the door and leave the key

jag har verkligen inte skrivit på 5 dagar. för dåligt. kommer knappt inte ihåg vad som hänt. men ska försöka.

i torsdags va det jobb 10-22. Vi hade en bra dag och vi avslutade den med att åka till stan och käka gott på elysee. underbart med impuls saker. =)

fredagen va allt mer än rolig. hade sånna fruktansvärda smärtor i magen att det va sjukt. men endå försöker man hålla skenet uppe. Blev dock bättre mot kvällen, Efter jag hade varit hos mamma och pappa och haft mys åkte jag och älskling hem till oss. städade och hade oss sen kom massa folk hit. Underbara mamma och pappa kom o hämtade älskling när dom hade käkat klart och sett på bio. Blev iaf förfest här som vanligt. Jag körde på en vit helg men jag gick följde endå med ut. Drog till chili där jag hade en hyffsat trevlig kväll fast jag va spik nykter. självklart blev det nattamat innan vi åkte hem och sov.

lördagen tog sin start klockan 7 då linda skulle åka o jobba. tvi. men jag och evelina sov vidare tills vi vaknade och åkte iväg o handlade. min kyl ekade vid detta laget. lämnade evelina i vellinge sen och tog färden hem till mamma o pappa. där blev det mycket gjort. hjälte till att bygga drivbänkar och grejer. på kvällen kom familjen svensson så då blev det mys och prat. sen sov jag över hemma hos M&P.

i söndags fortsatte vi med byggandet hemma hos M&P. efter det blev det filmtittande innan jag åkte hem vid 22. Sen fortsatte filmtittandet här hemma när classe kom förbi en runda =) kom dock inte i säng förrän 2. vilket va mindre bra.

igår va det måndag och jobb som gällde. hade sjuka smärtor i magen igen vilket är så tråkigt att det finns inte. vad händer liksom? Efter jag hade jobbat klart åkte jag hem till M&P o stannade där till 6 så jag tog färden hem och duschade sen till Big Bowl för att möta upp Classe och öbbe! Dom hade redan bowlat i en timme sen är jag kom blev det en timme till. sen tog vi en paus i bowlandet och tänkte åka o käka men så blev inte fallet. Det blev en runda bowling till med Cassi, Stani och hela Chili gänget. Mycket trevligt. när vi va klara så va klockan 22. say what? vad hände med att vi skulle lyxa till det och käka ute? 
jag va iaf den ända kördugliga så vi åkte till max och käkade innan vi åkte hem till Classe och Öbbe. la oss på trottoaren och kollade stjärnfall.  Mycket givande. när jag tillslut fick tummarna loss åkte jag hem o sov!

Idag är jag ledig.



Öbbisch, evelina und Moi


Kommentarer
Postat av: Olafamalie

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2012-08-17 @ 07:30:10
URL: http://olafamalie.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0