Baby can I hold you tonight?

Min lediga dag igår blev inte alls som jag tänkt att den skulle vara. Blev en mysdag med mamma och älskling. vilket man inte är allt för bortskämd med nuförtiden. älskar sådanna dagar. =)
vid 6 körde jag hem och duachade o åkte iväg o fotade mig. man blir fan aldrig nöjd med foto som man ska på sitt körkort eller pass eller ngt. tvi. mitt förra va jag ganska nöjd med men det va det någon jävel som tvunget ville ha.
iaf efter det åkte jag till bo01 och mötte upp grabbarna. Där blev det bad, grillning, kubb, gitarr och fotboll. efter att folk avdunstade åkte jag, öbbe, classe, ruffan, star och fille hem till öbbe och classe. där drickandet fortsatte för pågarna. Det bästa va när Classe och star började spela gitarr. just love it. alla sjöng och hade sig. man känner sig så lycklig i sånna stunder. Efter det stack dom andra och jag körde öbbe och classe till lilla torg. sen hem och sov.

självklart har jag sovit skit kasst inatt och haft sånna magsmärtor. idag är det bättre men jag har ont endå. har kännt mig konstig i magen nu i några dagar men inatt och idag gjorde det faktiskt ont på riktigt. usch.

ska iaf försöka få i mig frukost/lunch nu och fortsätta läsa min bok. har bara 10 sidor kvar så jag ska läsa dom sakta o noga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0