Anything that's worth havin'

- sure enough worth fighting for

Helt galet va kvällen igår va underbar. Bättre början på semestern kunde jag inte fått vill jag lova.
efter jobb åkte jag hem till M&P stannade där en stund innan jag körde o hämtade evelina sen tog vi färden hem till mig. lagade mat och gjorde vid oss. Kålhuvudet kom på att hon glömt sin plånbok hemma så det va bara till att åka hem o hämta den. därefter tog vi taxi till Annicka och Matte i slottstaden.
Och där jävlar i det va alla på G. Va nog en av dom roligaste förfesterna som jag har varit på. Dock sprack min "vita månad " där. Blev en ordentlig grund inför kvällens bravader.
Tog iaf taxi vidare sen till chili. my lovley chili. vad skulle vi gjort utan detta ställe?
riktigt roligt va det för alla va sammlade kan man säga. haha. Stani gjorde mig alldeles för bra på det. och när klockan blev mer så hade alla försvunnit?!
så när klockan va kvart i 4 (dom stänger 3) stod jag fortfarande kvar på chili och snackade skit med personalen. För härligt asså. vilka killar. döö trevliga. tog iaf taxi hem sen. skulle sova men jag kännde mig så sjösjuk. tvi. men tillslut somnade jag.

i morse befann jag mig hos M&P klockan halv 11. jadå. sen har jag varit där till nu. Iaf är hemma nu ska duscha o svira om sen blir det inflyttningsfest hos kajana och jens. sen utgång wiiihoo!
ha en trevlig lördag för det ska jag ha! tjooohoo.



Från igår. Super ful bild. Iaf jag, öbbe och tessie. sjukt att jag o öbbe
alltid kommer på bild tsm haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0