tiondejanuaritvåtusentio

igår somnade jag klockan 12, helt utmattad. 03.50 ringde öberg och 04.10 satt jag i bilen påväg på till stan för att hämta öberg, lille stjärna och Ala. dom hade varit ute och partat. =) körde ala hem sen fortsatte vi hem till Store stjärna där fille oxå befann sig. snack och musik fram till klockan blev 6 sen somnade vi. sov sådär bra eftersom jag delade en soffa hahaha. så vid 9 kunde jag inte sova mer så då körde jag hem.
sen va det jobb. och det gick mycket mycket bra =) fick ta ett extra pass i morgon  så det blir den 8 dagen i rad och efter den dagen har jag jobbat 88 timmar på 8 dagar (Y) men sen o andra sidan är jag ledig tisdag, onsdag och torsdag. och detta gillas såååååå mycket. har iaf hunnit med att slänga ner julgranen i säckar idag. jävlar va den barrar för övrigt är detta sista gången jag har en stor barr gran i en lägenhet. ALDRIG mer. så i morgon eller på tisdag hade jag tänkt att köra o kasta den. jappjapp.
förövrig tror jag att kvällen blir lugn och skön men sen vet man ju aldrig med mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0