say what you need to say

nu har jag snart haft en veckas ledighet. helt fantastiskt underbart. ledighet är något som jag absolut inte blivit bortskämd med men fy fan va skönt det är att vara ledig.
helgen har varit underbar som vanligt. fredagen tog sin start med att jag vaknade och ringde till evelina, hon skulle tvätta så jag hoppade in i duschen och körde dit. låg och slööade i några timmar sen vid 6 körde vi hem tioll mor och far och käkade mat med dom =) sen ringde öberg så vi körde hem till honom där ala oxå va. satt där en stund innan vi körde dom till examenfest =) därefter begav sig jag o evelina till hennes kusiner där hennes föräldrar va och där blev det kortspel och allmänt mys =) när vi ansåg sen att vi hade varit tillräckligt sociala körde vi hem till hanna där felicia och linda oxå befann sig. satt och snackade sen körde jag och evelina hem till henne o nannade.
vid 3 vaknade jag av att öberg ringde så då körde jag o hämtade han o stjärna o två andra. dumpade av dom andra sen körde vi hem till stjärna o snackade massa sen somnade vi där.

i lördags vaknade jag vid 10 för öberg kom på den genialiska idén att han skulle träna. tack och adjö. jag lyckades självklart inte somna om så jag och stjärna satt o kollade på paradise hotell. mycket trevligt. vid 12 kom öberg igen och med sig hade han lille stjärna. tv-spel och snack sen tog jag färden mot linda och däefter vidare mot mig. fixade oss sen va det dags för paaaarteeeey. killarna va sega så jag o linda åkte dit o hämtade öberg o körde hem till honom för det va dääär förfesten skulle äga rum. shoobaloo. folk trillade in och antalet sutade nog på 18 st. ball hade vi spciellt med jeppes gitarr och allsång. skulle laga fin middag men det slutade med pizza från pizzerian (Y) när alla fotbollsmatcher va över åkte vi till stan, närmre bestämt chili. full som ett svin dansade vi natten lång, gratis drinkar och allt annat hela kvällen. underbart. när dom stängde tog vi vårt pick o pack  och gick till max för nattamat. den satt där den skulle, jag tog doggybag med mig hem till stjärna, snäll som jag är. när vi va nöjda med stadslivet tog vissa hummer-taxi och vi tog svarttaxi med classe på golvet hahahaha. färden va mot store stjärna och efterfest. helt galna. har nog inte mått så bra påå länge, redbull - jäger är mitt nya. mums. 12 pers staplade in hos stjärna runt 4 snåret. festen och drickandet fortsatte till 8 på morgonen. helt galet roligt hade vi. och jag har nog aldrig varit så på G.
somnade på golvet med linda brevid mig.

söndagens morgon va absolut inte något roligt alls. va det någon som sa bakis? såg ut som fan och kände mig 1000 ggr värre än vad jag kände mig. åt iaf en cheesburgare där, gick till öberg o hämtade bilen sen körde linda o jag hem till mig där vi sov en stund. sen kom evelina o vi åkte o handlade sen lagade vi fyllda pannbiffar, potatis, svampsås och gele till det mumsigt. vid 9 lämnade jag eve och linda så körde jag till stjärna o kolla  film med stjärnorna o öberg. mysss. sen lämnade jag dom vid 02.00 och vid 03.00 kom sis till mig. helt galna men vi käkade gott och drack te och snackade skit. sen somnade vi runt 6. =) och vankade när evelina ringde vid 12. nu ska jag, sis och nelly gå o handla bullar. evelina o björn kom nyss o dom ska vänta här sen blir det frulle och ikväll ska vi fira världens bästa mamma som fyller år. wiiie.
nu kurrar magen haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0