meet me halfway

nu är jag trött. har hållt igång hela dagen och när man sätter sig ner så kommer tröttheten bara ösande över en! dööö jobbigt. men jobbet gick bra idag. slutade 8 och därefter åkte jag hem, packade lite saker sen till vellinge för att hämta min mobil och sen hem till mamma o pappa. nu är kag här och vi har nyss käkat. hade ett väldigt trevligt samtalsämne dvs sprit och fylla! hahaha jag o sis berättade om våra nyårar och min gårdag! dock inte alla detaljer HÖHÖHÖHÖ. men full som fan va jag iaf igår. hade tänkt att sova innan 11 ikväll eftersom jag ska jobba 10-23 i morgon. japp 13 timmar. men det ryktas oxå om att min februarilön kommer börja på en 3 och ha ett x antal 0 efter sig. Detta gillas. nä nu ska jag bege mig. ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0