lördag lördag älskade lördag

jag känner mig som en gammal tant! jag ligger hemma och nerbäddad i min säng och är trött. en lördagskväll. har ingen ork alls, skulle igentligen på sexparty och sen fest med mina tjejer men orka jag? icke.
liksom alla andra dagar denna veckan har jag jobbat. jobbade 10-20 därav min trötthet.
i går jobbade jag 13-22 sen åkte jag hem till mamma o pappa, tog deras bil sen ringde öberg mig så jag stack till stjärna där öberg och lille stjärna va. vi satt o snackade skit och spelade fifa sen fick vi ett ryck o körde till Mia som hade fest. kul att träffa alla gullungar igen. =) efter någon timme bestämde vi oss för att köra till mc donalds, handlade hem mat till stjärna sen blev det mys och käk där. sen stack lille stjärna, och jag, öberg o store stjärna nannade gooott.
i morse ställde jag min klocka på 08.30. kill me.snackade lite med övberg innan jag stack.
åkte hem och duschade sen till jobb. har varit i hasslebro (ligger utanför eslöv) med jobb idag. mycket trevligt. och nu är jag trött. så nu ska här sovas.
nästa vecka jobbar jag måndag, onsdag och fredag sen ska det supas och festas. i like it!  sen har jag bokat tvätttid och julen ska städas ut. skööönt.
nä ha det bra mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0