hej bloggis!

först av allt vill jag önska alla en god fortsättning på det nya året!
och sen vill jag berätta om mina senaste dagar soo here we goo!
i tisdags va det ju wooork for the first time. gick smidigt som fan. tror jag kommer trivas som fisken! därefter blev det tvätttid och halv slö dag. på kvällen blev jag uttråkad så jag snackade med evelina och linda och dom skulle till store stjärna så jag hängde på! kvällen va trevlig som vanligt och precis som alltid annars nannade jag över där med grabbarna när eve och linkan drog hem. underbart. tvingade Öberg att se film med mig fast denna gången gick vi o la oss klockan 6. det ni(Y)

i onsdags va det dags för lite andra saker så jag körde och hämtade evelina och därefter linda, släpte dom vid solariumet och begav mig till banken för att fixa med pengar. sen hämtade jag dom och vi åkte hem till mig. slappade exakt hela kvällen orkade inte göra ett skit och jag somnade ett X antal ggr eftersom man inte får så hemskt mkt sömn när man är med grabbarna inte! blev dock väckt när linda stod 3 cm från mitt huvud och smällde kastruller just för jag skulle vakna hahaha!  evelina och jag begav oss till Willies för att handla käk sen hem och det blev Pasta carbonara. mums. efter det fick vi ett ryck och begav oss till Store Stjärna än en gång. hemskt trevlig kväll. Linda  åkte hem och jag och evelina stannade. efter en stund kom fredde med mat från Mc Donalds och det va gott vill jag berätta. efter det körde jag evelina hem sen vidare till The Grabbs igen! blev barnvisor och snack innan vi gick o la oss. tvingade mig själv att somna klockan 3 och det gick rätt hyffsat tyckte jag.

torsdags morgon fick en alldeles för tidig start när evelina ringde mig 06.15. japp. skulle köra henne till jobb för hon började 07.00. DÖÖÖÖDA MIG. ville väcka Mini, Öberg och stjärna men jag lät bli. lite så där halv trött körde jag till evelina, dumpade henne på jobb sen vidare till linda och väckte henne. sen sov vi till halv 10 så hon hoppade in i duschen sen vid halv 11 hämtade vi evelina, fixade saker på systemet sen vidare till Nova Lund. efter det pkte jag och evelina till trelleborg och jag körde hem. badade och sen började jag fixa mig. vid halv 3 kom Shoooogoooofa och hämtade några klänningar från mig, fick sjuts av dom till Evelinas syster där vi gjorde vid oss det sista sen tog vi bussen till Vellinge och hanna H. förfesten började 5. tacka gud för att man inte drack ordentligt där inte! vid kvart i 7 kom taxibilarna och hämtade oss alla för att ta oss till FBU gården i Höllviken. det va här vi skulle fira att vårt nya år skulle träda fram. dö ball kväll med gratis drinkar, tre rätters middag, raketer, sjukt mycket folk, snappsvisor, Danskar och Dans. fast det va bordspalcering och alla runt mig va danskar så hade vi ball sen.
runt 2 kom mamma och hämtade oss, in om västra ingelstad för att hämta store stjärnas nycklar, en hel del kacklande i bilen och sen snubblade vi in genom dörren HAHAHAHA. nu va det dags för EFTERFEST. ringde dit dom andra och sen va vi jävlar i det på G. hade en sjuk kväll och dom sista groggarna skulle jag nog struntat i. men ball hade vi! evelina och linda stack som vanligt vid 4-5 ngt o vi andra höll på till 6 kasnke. sen gick vi o la oss. jag sov i en sovsäck med alla kläder på och brevis mig låg jesper med kostym osv. hahaha. döööball. har aldrig sovit skönare.

i morse vaknade vi nog någon gång vid 12 skulle jag tro. 40 minuter senare hämtade mamma mig. åkte hem och duschade och bytte om, hämtade bilen, körde och letade efter en affär som va öppen för att handla läsk sen in om Mc Donalds och beställde 20 cheesburgare. sen till Store stjärna igen. maten satt där den skulle vill jag bara meddela. Alla va helt döda. Öberg joinade oss och jag körde hem några av grabbarna sen blev det Fifa och städning och allt annat hela dagen. evelina och linda kom en runda och fredrik köpte gyrostallrik till oss. mumsigt. sen blev det film. Grabbarna började packa och linda o evelina åkte hem. vid 12 satte vi på en sista film och hade det mysigt sen vid 2 packade grabbarna ut sig i bilen för att börja den långa resan till branäs. för skidåkning. kände mig sååååå taggad på att följa med och trots tjat från the boys fick jag tacka nej. på måndag börjar jag mitt nya jobb. och hela nästa vecka är det jobb från morgon till kväll. 77 timmar grabbar. icke illa!

så nu är jag hemma, sleepless in Trelleborg. funderar på att nanna nu faktiskt. i morgon har jag absolut inga planer för fem öre. hade tänkt att städa lägenheten och sen panta burkar. fick 3 svarta sopsäckar av storestjärna. döööö snällt. felicia fyller 20 i morgon oxå och ska ha förfest sen blir det nog stan. men jag vet inte om jag ska joina eller inte. kan va bra att komma i form till nästa vecka. vi får se helt enkelt. nu ska jag iaf nanna.
avslutar inlägget med en bild från nyår på Evelina, mig och Hanna H. byebye



ps, tänk att jag hade klackaskor en hel kväll. herre gud!


Kommentarer
Postat av: Nelson

Super fin va du hjärtat

2010-01-02 @ 11:09:56
Postat av: nadja

taack hjärtat! älskar att du är en trogen läsare fast jag aldrig uppdaterar. jag gillar det:D

2010-01-02 @ 14:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0