goood morgon god morgon!

hello hello my dear friends.
klockan är halv 3 och jag vaknade för 1½ timme sen! hur sjukt är inte det? jag har verkligen vänt på dygnet och det är inte alls bra. innan däckade jag innan klockan slog 23 nu somnar jag aldrig före 04.00 om jag inte tvingar mig själv. icke bra! har iaf varit duktig och pantat alla 128 flaskor och matat kattorna.
nu snart ska jag köra och  tvätta bilen (Y) sen städa lägenheten sen får vi se vad dagen har att erbjuda. blir iaf inget drickande för mig ikväll för i morgon är det jobb. och det är det som sagt resten av veckan med. ngn sa ngt om att det kanske blir att man hittar på ngt med some old friends? DETTA GILLAS. hejdå jag är trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0