even the best fall down sometimes

dagen igår va mys. blev frulle och chill med sis, evelina och björn fram till lite över tre. sen körde jag o sis till vellinge och hämtade ut paket och därefter va det firande hos mamma. tror hon blev rätt glad för presenten. bjöds iaf på god mat och trevligt sällskap. jag va nog kvar till 9 därefter körde jag hem och strök gardiner med mitt nya strykjärn som jag fick i julklapp. mycket rogivande och fint blev det. sen sammlade jag en jäkla massa vuxenpoäng när jag sorterade alla viktiga papper så som räkningar, anställningspapper, lönelappar och lappar från mina lägenheter  mm och satte in allt i en pärm. förjävla bra.
sen fick jag fint besök av evelina, björn och hampus. kvällen blev lugn och alldeles perfekt. satt och spelade kort och hade allmänt trevligt. sen drog grabbarna och jag o evelina låg kvar i soffan en stund o mös. sen va det sängen som gällde.
vaknade inte förrän lite över 1 idag. behövdes verkligen, för sömn är något jag inte fått mycket av på senaste tiden. =) sen badade evelina och jag vattnade blommor, diskade, damsög och torkade av golvet. sen städade hon badrumet och jag gick ner till tvättstugan o började tvätta. sen blev det lite käk när björn kom =) och nu är evelina o björn iväg en sväng. ikväll ska vi laga spagetti och köttfärssås sen får vi se vad som händer.
i morgon är det iaf jobb 10-22
btw längtar jag till helgen fast att jag jobbar hela helgen men det hindrar inte mig från att göra saker.
hoooj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0