all my life, i've prayed for someone like you

hej gubbar.
dagen igår på jobb blev inte allt för lång inte. åkte hem sen dä björn fortfarande befann sig så vi chillade här sen åkte vi o handlade, vilket verkligen behövdes. kyckling, bea sås och pommes stod på menyn och på kvällen kom stjärna, tobbe, fredde, evelina och hampus. mycket mysig kväll med filmen " A man apart"
vid 1 slängde jag och evelina ut grabbarna och vi sussade sött.
i morse va det uppstigning klockan halv 12 in i badet sen iväg till limhamn för möte med min chef. gick bra, efter en timme åkte jag hem till linda så blev det käk o mys där. därefter åkte vi till sho o hämtade mina klänningar, sen till grabbarnas fotbollsträning och glodde. därefter gick färden till mor och far och efter det till linda. haggan börjar bli sjuk. så hon stannade hemma och jag åkte och hämtade evelina på jobb runt 21. sen körde vi hem här o bakade muffins och nu är suggan jobbig. vi ska kolla film nu innan hon bålar upp hela lägenheten med rökelser o tändaren.

i morgon är det jobb, lördag och söndag med sen på lördag kväll är det 20årsfest/avskedsfest/ maskerad. ska bli dööö ball om jag får med mig haggorna annars går jag dit med the grabbs.
ha en trevlig helg om vi inte hörs innan. haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0