all for you.

TRÄNINGSVÄRK. i både benen och rumpan. undrar vad jag gör om nätterna? helt sjukt. dagen idag har varit mysss. vaknade upp med evelina och sen har jag bara tagit det så lugnt som det går att ta det. har handlat mat o allt annat så nu är här uppfyllt igen. har även betalt räkningar osv. älskade lön.
ikväll ska jag laga mat och efterrätt till evelina kommer hem sen blir det bara en myskväll här helt enkelt.

i morgon klockan 10 ska jag till tessan och klippa mig o färga håret. nu är det slut på att ha denna troll frisyren haha. sen har jag tvätttid på eftermiddagen. blir bra.

sen onsdag, torsdag och fredag är det jobb. lördag o söndag är jag ledig och då ryktas det om att det blir törringe, måndag är det jobb, tisdag ledig, onsdag jobb, torsdag ledig, fredag - söndag jobb.
i love my life.

  

  

  

  

orkar inte lägga in fler. haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0