You're out of my life

ingen rolig natt inte.
igår skulle vi ut. men så blev inte fallet för mig. pappa körde mig till hanna vid 7. två timmar senare kom han o hämtade mig igen. mådde skit. inte för att jag va full för jag hade druckit ett glas. somnade klockan 22 och vaknade inatt och spydde som en häst. och så klart har Zita varit busig hela natten vilket hon aldrig är. så just nu känner jag mig precis som någon kört över mig och backat, kört fram, backat, fram och tillbaka ett X antal ggr. blä.
så idag ska jag ta det extremt lugnt. i morgon börjar jobbe-veckan. i onsdags va det utgång. och de va kul. sen har jag tillbringat mycket tid med familjen och min lilla älskling. och det behövdes. nu ska jag slänga mig på golvet och mysa med Zita. adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0