kanske en av dom bästa dagarna på väldigt väldigt länge

hej alla glada. här sitter jag i sängen med evelina brevid mig och lyssnar på Free fallin. underbart bra låt. har verkligen inte haft tid att blogga den senaste tiden därför tänker jag dra igenom lite snabbt.
i fredags jobbade jag till 22. men fick sluta tidigare pga den sjuka snöstormen. helt galet. åkte iaf hem och fixade mig sen va det förfest hos ekberg som gällde. hej och hå så stressad jag va att jag glömde spriten hemma. illa. men det löste sig endå. pojkarna va snälla och bjöd. (A) när klockan hade blivit lite mer så sjutsade stjärna öberg, hampe, fille och jesper och vi andra tog hummer- taxi till stan. dessa bilar asså iiiih. väl i stan blev det chili för hela slanten. dö lite folk i början men sen jävlar i det kom det människor. sen kom beccy o alla dom andra med. hade riktigt ball faktiskt. pratade både engelska och spanska med några grabbar. man är verkligen dööö skillad på allt när man är full, eller man tror man är det iaf. efter max och lite uppraggningar så blev det efterfest hos star. knackade på där halv 5 på morgonen. hahaha. först blev det mys o snack sen pallade jag inte sova så jag o star satt uppe till 7. (Y)

blev väckt klockan 8 av mamma men somnade om snabbt som fan igen. sen blev det chill där. tog det jävligt lugnt faktiskt. sen vid halv 2 körde jag hem och badade o så sen tillbaka till star igen. satt där och chillade sen drog alla och jag körde star och ala till stan för dom skulle ut och svira. efter det körde jag till rasmus och mötte upp rasse, öberg och lille stjärna och därefter togs färden mot en kina resturang där vi käkade till byxorna sprack. döö gott. sen blev vi trötta på stadslivet så jag öberg och stjärna körde hem till store stjärna o hängde där istället. klockan 23 va det dags för extra knäck hahaha. körde evelina mfl till törringe. sen tillbaka till star och kl 02.00 körde vi  handlade mc donalds. hello kö. helt galet. sen hem o fortsatte chilla hos stjärna. sen stack dom sista och jag o öbbe sov till 5 då vi blev väckta av att stjärna och ala kom hem. hahaha fulla och jävliga.
jag somnade pratandes och vaknade inte förrän halv 9 på morgonen sen.

jobb började kl 10 jobbade till 6 då jag blev hemskickad av magsmärter och tårarna forsande likt vattenfall längst mina kinder. fy attan va ont jag hade. mamma och sis kom dit med mina tabletter och sen passade dom på att skotta min parkering. dööö gulliga.
sen runt 8 kom evelina hit för hon inte ville att jag skulle vara ensam. vad skulle jag gjort utan min ängel. :( som för övrigt ligger och är sjuk nu. älskade du.
kvällen fick en snabb vändning sen iaf. massa tårar och lyckliga minnen. det är sjukt hur en dag som bara va skit kan bli så bra. kanske en av dom bästa dagarna på väldigt väldigt länge. jag kna inte förklara vad det betydde för mig. ingen förstår det. men det är galet mycket.

dagen idag har bara gått ut på att slappa. har ätit o legat i sängen med min ängel hela dagen. ikväll ska vi hyra film och käka pizza. det är mys. i morgon är jag ledig igen så då får vi se vad som händer. nu ska jag kolla one tree hill. ha det bra.


min ängel, jag är glad jag har dig. älskar dig


Kommentarer
Postat av: Eve

aawww hjärtat jag e glad att jag har dig också .. Tack för du finns . Älskar dig <3

2010-02-02 @ 13:29:16
Postat av: nadja

tack själv my love. i love you <3

2010-02-02 @ 23:45:48
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0