remember the time

Februari är en hemsk månad, förutom att pappi fyller år. annars är den hemsk från början till slut. idag är det 6 år sen min farfar dog. och jag minns det som igår. inte nog med det så dog min morfar den 8 februari för fyra år sen och min kära barndoms vän lottie skulle ha fyllt 20 år om inte livet hade varit så orättvist. 
jag gillar inte februari månad helt enkelt. enligt mig fick jag alldeles för lite tid med dessa person jag nyss nämt. vissa slits ifrån oss pga sjukdommar, vissa faller platt fall mitt i natten för att hjärtat känner att det inte orkar med mer och vissa blir mördade. livet är orättvist och alldeles för kort. så nu ska jag gå in till dom andra och mysa och suga in varje sekund jag kan få tillsammans med dom. för rätt som det är kan gud ha en annan mening för oss än att gå runt på denna jord.. 


Kommentarer
Postat av: Ingezara

Wonderful and informative web site. I will recomend this site... Excelent work

2012-01-09 @ 11:02:12
URL: http://ingezara.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0