my name is luka, i live on the second floor

dagen idag har varit så slapp som den bara kan bli. har legat hemma med evelina hela dagen. tackade nej till middag med grabbarna, körde o hyrde tre filmer och köpte pizza. mys. just nu sitter jag på toalettstolen o håller evelina sällskap när hon badar. har kännt oss dämpade idag, båda med magsmärtor och jag för en del andra saker. handlar nog mest om gårdagen är rädd för en stor förlust igen. och det är nog den jobbigaste känslan jag vet.
 fick iaf en bra nyhet och förfrågan om jag ville ha annat schema på jobb dvs jobbar måndag, tisdag, torsdag och fredag förmiddag sen är jag ledig på helgerna o onsdagar ist, tvärtom vad jag gör nu. och det gör mig glad. och det ger mig ännu bättre lön. jag är lyckligt lottad. har dom bästa personerna i mitt liv, bästa jobbet och den bästa familjen man någonsin kan tänka sig. vad skulle jag gjort utan dom? personer som betyder så mycket för mig och som har varit i mitt förflutna har kommit tillbaka. jag älskar det.
jag älskar er. idag är jag sentimental. det får man va. och jag är det idag. nu ska jag mysa med min ängel och i morgon har vi lite saker att göra. hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0