Life on mars?

god kväll.
i fredags fick jag ju besök. döö trevligt hade vi som vanligt. och klockan sprang iväg alltför snabbt vilket fick stora konsekvenser när klockan ringde i lördags. började jobba klockan 10. men jag va på jobb i tid och det gick snabbt. när jag kom hem från jobb hade dom andra stuckit och sen va min lägenhet städad och fin. underbart. =)
så jag hoppa ner i badet och gjorde vid mig. sen tog jag färden mot mamma o pappa för att lämna deras bil och hämta sprit (a) sen körde mammi mig runt 4- halv 5 till björn där förfesten va i fullshow. hade döö ball.
lite över 6 åkte vi till micke där folk hade börja droppat in. micke och patrik hade 20 års fest / maskerad. som jag sa va alla seriösa och alla va utklädda. sånt gillar jag. det bjöds på god mat och ännu godare sällskap. hade en riktigt rolig kväll trots att dansgolvet va halt och man ramlade ett X antal ggr. därefter va det efterfest hos storestjärna som vanligt. alla mesarna somnade efter 1½ timme utom jag o stjärna. satt o snackade osv.
sen blev jag hämtad runt 5 kasnke. =) vi åkte hem till mig och snackade o mös innan vi alla somnade.

i morse vaknade vi 10. vem vaknar så tidigt ens? sen vandrade vi till pizzerian och käkade pizza. sen degade vi här till 4 då pappa kom o hämtade oss med min bil, jag släppte av pappa hemma och körde dom andra hem sen åkte jag till pappa igen och hade mys där. =) och nu kom jag nyss hem. DÖÖÖÖÖ SEG. usch fy.
i natt är första natten på jag vet inte hur länge som jag sover helt ensam. hur sjukt är inte det? men det ska bli skönt att få sova själv faktiskt. i morgon börjar jag på mitt nya schema. så jag jobbar 10-22 i morgon (Y).
så nu ska jag nanna.
bilderna från maskeraden kommer upp här och på facebook när jag orkar.



jag, hunden och elvis. hur sjukt är det inte att få snacka med elvis så här
pass lång tid efter han dog?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0