långa nätter

god kväll mina vänner!
igår va det jobb 10-22 efter det körde jag o hämtade upp evelina och linda, dom befann sig redan hos mig så körde vi o handlade och sen blev det taco mys. sen stack linda och jag o evelina mös vidare. vid 2 fick vi besök och jävlar va vi hade trevligt. klockan 7 i morse kom vi i säng. och då däckade alla snabbt som attan. vid halv 11 ringde pappa o jag gick ner till dom för vi skulle fixa min bil. =) sen upp o in i badet.
därefter tog färden mot mamma för att ta hennes bil sen åkte jag till jobb. har varit i hasslebro idag. mycket trevligt. slutade 22 och nu har jag o min ängel nyss sett filmen the ugly truth. om en timme får vi besök igen. i like it!
i morgon ska jag till mamma lite över 10 för att hämta upp henne för sen ska vi fixa saker till min bil och handla. därefter är det jobb 13-22. sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. =)
på lördag är det jobb först sen är det 20 års fest o maskerad. jag gillar det.
nu ska vi ha mys. ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0