isn't she lovely

god kväll mina vänner!
har inte hänt mycket den senaste tiden. har sovit hos mamma o pappa med lillen och två dagar i rad va jag, zita och evelina hos vasko och tessan. mycket mysigt.
igår fick vi ett ryck och trotsade veckodagarna. vi satsade på utgång och hade dö ball. förfestade hos annickas pojkvän sen vidare till chili. denna kvällen va kul, träffade folk som man inte sett på år och dagar. tex Emmie, Kevin (som jag iförsig träffade på båten för ett tag sen haha) och Hussni. vid 2 vinglade vi till mc donalds och käkade sen körde hussni och Raid ( enligt evelina hette han John haha) oss hem till mig. där det blev lite snack o så innan dom stack. förjävla bra kväll. impuls utgångar brukar vara dom bästa.
när dom gick kunde jag så klart inte somna så vid 5 någongång fick jag mig en blund. dock ringde klockan lite över 8 eftersom jag skulle till tesssan.
efter 3 timmar va jag klar där och mitt hår blev döö bra. =) min underbara mamma kom och hämtade mig i trellehulla och nu är jag hos dom. har legat och myst och sovit med Zita i en timme sen betalt räkningar. (Y) kul när man får lön. fick iaf en döö bra lön efter som jag hade jobbat drygt 230 timmar förra månaden (Y) och sen är det Ob och grejer. dööö bra.
ikväll ska jag ta det jävligt lugnt. är trött som attan sen i morgon är det fredag så vi får se vad som händer då. på lördag är det iaf utgång med tjejerna. kommer bli bra det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0