I will always love you

hej hopp i lingonskogen.
har inte allt för mkt att skriva. befinner mig hos mamma och pappa och här jag varit sen igår. skulle köra dom efter jobb igår till elysee. men det slutade med att dom fastnade med bilen när dom skulle hämta lil sis så i 45 minuter försökte dom komma loss. slutade iaf med en trevlig och mysig middag med drinkar o hela köret hos mamma o pappa med familjen sevnsson och lil sis pojkvän.
i dag blev det inget roadtrip pga vädret så jag o daddy har haft en helskön slappedag istället. vi ska dit i morgon istället. så ikväll blir det Tacos och mys med familjen när mammi slutat jobba. jag skippar 20 års fest och supande idag och har en hel helg hos mamma o pappa istället. såååå mycket bättre.
vi hörs väl i morgon eller en annan dag. byebye



hittade denna bilden på mamma o pappa när dom posar.
dom fick ju en resa till gran Canaria i sommras av mig och sis
i 20-årig bröllops present och som tack när dom va där nere
tog dom en bild där dom posar. bara till oss. aaw.
dom är för kära!


Kommentarer
Postat av: Denice

Lycka till imorgon!

2010-02-13 @ 21:04:01
URL: http://denicebiography.weebly.com
Postat av: nadja

taack kära du. =) snart är det dags. wiiie

2010-02-17 @ 15:59:17
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0