I can use somebody

jaha mina vänner. dålig uppdatering men så är det när man har bebis. haha
hon är dööö duktig, nästan rumsren väcker mig varje natt klockan 3 för då är det kiss-time. efter det sover vi vidare till 7. (idag klockan 8) sen går vi ut och kissar o bajsar sen är det mat och promenad och sen bus till 10 då hon däckar igen. va ute o lekte lite i snön innan och nu sover hon igen. dööö duktig min lilla tös.
igår va vi hos hanna, charlie och Yoda. där även linda, felicia, evelina, annika & persson befann sig. snacka om att yoda och Zita busade. såå söta så. hanna tog en del foto så dom kommer väl upp sen.
annars då så är det mycket kvalitetstid med bebisen och familjen och det gillar jag =) igår hade jag o mamma storkok och det ska vi ha idag med. har även fått massage i helgen och idag är det dags igen. =)
det ryktas om att det blir stugan med tjejerna och vovvarna nästa helg. kommer bli jätte mysigt. på torsdag är det lön och jag ska till Tessan och bli ännu finare i håret. det gillas. sen är det väl inte så mycket annat än det som händer. älskar livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0