broken strings

vilket väder! alla klagar över vädret och det gör fantamaj jag också. helt sinnes att det inte går över. men iförsig så är det helt plötsligt okej att inte göra någonting utan bara att vara hemma o mysa. alla har förståelse för det. och det gillar jag.
i morse vaknade vi, käkade frulle och såg världens sämsta film "love live long". hemma filmad och döö knasig. sen har dagen innehållt solning, fika med tessan, promenad till lidel för att handla saker till maten och nu sitter vi här. tycker det är skit bra att jag har gångavstånd till affärer osv. i bland är trelleborg rätt bra. ikväll är det paradise hotel finalen (och jag hoppas att kristoffer vinner), matlagning och mys med min fina ängel. allt man kan begära faktiskt.
i morgon är det jobb 10-22. sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. jag hoppas iaf att sönkaoset har försvunnit till torsdag eftersom då är det elysee som gäller. ska bli mys.
btw saknar jag mammi o pappi lite. länge sen man va där o hade mys. =(
men men vi hörs sen eller i morgon. sooo long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0