You shook me all night long

Då sitter vi här igen, hel nöjd med helgens bravader.
Fredagen började med julklappsshopping med amanda. Vem ger sig ut i det vädret ens? pockon. Sen blev det mys och Krök?! hos öbbe och classe. Mycket givande. Efter att grannen påpekat att det va lite högt med musiken så begav vi oss ut. Hade en fantastisk kväll och det va tack vare fredrik och stani att jag mådde som en alkoholist på rehab dagen efter. Tvi.

Blev iaf roadtrip med mini, phille och felicia. jätte otippat gäng om jag får säga det själv. Va hemma 3 timmar efter. Så då va det bara att byta om och fixa sig. Hade hoppats på att få sova en timme eller två men så blev inte fallet. Fredrik kom och hämtade mig 7 sen körde vi till vellinge och hämtade upp Phille, Emil och Erik. Sen vidare hem till classe o öbbe där Dennis och vahlne också befann sig. Sen kom per brodde med. Såg årets sämsta fotbollsmatch och alla blev otaggade så vi stack ner och bowlade. och drack. Alla drack mer är bowlade haha.
Men vid 1 åkte vi därifrån och va hemma vid halv 4 igen.



Efter att ha sovit 3 st i soffan och delat på ett täcke, blivit väckt en miljon gånger av philles alarm gick vi upp vid 1. Blev Ensam hemma 3, Mc donalds mat för 500 kr, Handbolls EM, Världens bästa jesper kom på besök, Och sen lagade jag, mini och öbbe världens middag lagom till 21.00 filmen på Tv4. 
runt 00.15 va jag hemma efter vi lämnat emil i vellinge.

Sikken helg. helt fucking underbar. =)



Så länge det inte "syns" är det helt okej, jag är människa och liksom alla andra behöver jag också bekräftelse.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0