What am I supposed to do when the best part of me was always you

Fastnat i en snödriva i ca 2 timmar, firat jul med världens bästa familj, fått jätte fina julklappar, stack till mini och firade jul med 17 st andra, avslutade kvällen med mc donalds och delade en soffa med två pers?! dock med två täcken, varit på mediamarket med mini och öbbe och en miljon andra människor, 70 meter lång kö, julmiddag hos fredde med släkten och öbbe, städat, skottat, chillat, musik, vinkat av grabbarna, badat och nu sitter jag här.

Underbara dagar. Tackar framförallt mini och öbbe för dessa. Tack.

Utgång eller sängen? 

Jag vill också med till österrike och kröka o åka skidor. Fick ett erbjudande som jag lätt hade tagit om jag inte hade jobbat nästa vecka. vem vill fira nyår i sverige lixom?

Snart thailand, ge mig det fort som attan.
vill inte mer. Du har föräldrats, vi har förändrats och jag hatar det.

hejpåer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0