When everything's made to be broken

igår va en myspys dag från början till slut. Hjälpte mamma att frosta av frysen och sen lagade mamma massa mat som vi frös in. Inga krav ingenting, bara mys. Älskar sånna dagar.
Sen på kvällen ringde Claes och sa att han va i Ingelstad. Så han kom förbi en runda och det va det sista som behövdes för att dagen skulle bli perfekt. Han har ju haft en mördar arbetsvecka på 70 timmar och jag har varit insnöad så vi har inte hunnits eller kunnat ses.
Hade iaf en mys morgon med lillasyster. Är så himla glad att hon är hemma igen. Allt fungerar så bra och man vill liksom bara vara hemma hela tiden, vilket jag aldrig  ville nästan innan. Älskar det.
Sitter på jobb nu, gud lyssnade på mig lite halvt.. så det tackar vi för.
Har inte mer än så här att skriva, ska äta nu.

Ps. önskar lillsis och mamma lycka till på mötet idag <3



ge mig sol och värme nu?! snälla...


Kommentarer
Postat av: nina

vad är det med din lillasyster igentligen? förstår om du inte vill berätta om det är privat. gillar din blogg =) kram

2010-12-06 @ 21:56:54
Postat av: nadja

Hon har varit på en ungdomsskola i ett halv år för olika anledningar. men nu är hon hemma igen =) Tack så mycket, trodde inte att jag hade några läsare till min blogg haha. Kram

2010-12-07 @ 10:59:34
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0