this is a start of something good, don´t you agree

dagen fick en underbar start med ledighet, fixat många nödvändiga ärende i stan med mamma och sis, käkat god middag, färgat håret och sist men inte minst - lillasyster har kommit hem. Känns så underbart.



Dock fick kvällen ett tragiskt slut när svenska folket skickade iväg två gaphalsar, en som tyckte att det passade utmärkt med att röka på medans han va mitt uppe i sveriges största musiktävling och en som redan åkt ur idol men fick komma tillbaka pga en annan deltagares avhopp, till final i globen. Fy skäms på er svenska folket.
Därför tänker jag befinna mig så långt ifrån en tv och idol nästa fredag. Fel människa åkte ut och det finns inte en chans på kartan att jag stödjer detta.

nu ska jag sova till olles härliga stämma. God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0