So raise your glass if you are wrong, In all the right ways

Har fått en liten längtan av mina kära vänner evelina och linda. Känns skit trist att vi aldrig ses mer eftersom vi jobbar olika och har alltid annat inbokat på våra lediga dagar. Vi är ju trion. Sist vi sågs va på Lindas födelsedags fest och det är minst 2 veckor sen om jag inte minns fel. Amanda har jag heller inte träffat sen förra helgen men henne pratar jag med i telefon varje dag. Tycker att vi borde ses snart, vad säger ni gubbar?



Kommentarer
Postat av: Eve

Ja vi måste snart ses saknar osså dig riktigt mycket . Ps skit gräslig bild på mig Ds ;) haha ! Älskar dig Nadjo

2010-12-06 @ 20:22:02
Postat av: nadja

Låter jätte dö bra. Jobbar fröknarna i helgen?

haha du är alltid snygg snäckan.

Love you 2

2010-12-07 @ 10:57:21
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/
Postat av: Eve

Nopp jag jobbar inte , men har fullbokad helg, Fredag ska jag ut med Jobb sen Lördag ska Anna ha 20 års fest men dit kanske du med ska ? =) !!

Nej men uee kolla in mig ser ut som jag e gravid med den dära magen ... <3<3

2010-12-07 @ 17:01:46
Postat av: nadja

okejokej. hm, nej jag ska till andré och patricias inflyttningsfest på lördag så jag kommer nog inte till anna. och på fredag jobbar jag kväll sen vet jag inte vad som händer. =) men men vi får se helt enkelt. saknar dig dock

2010-12-07 @ 17:11:28
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0