Gave you all I had and you tossed it in the trash



Usch bilfärden hem från jobb igår va hal och dimmig. Tycker att det är skit läskigt att köra då. Men sen när jag väl kom hem va det familjemys. Hela familjen va komplett och det älskar ju jag när den är. Sen körde bigsis till jobb, lillasyster gick o la sig, pappa fixade med någo annat och vipps så va det bara jag och mammi kvar.
Vet inte hur många gånger jag har sagt det men jag har verkligen världens bästa familj. Utan att tveka.

Anyway sitter på jobb nu och har mitt obligatoriska morgon te vid min sida. I morgon är jag ledig och då ryktas det om att jag och mamma ska iväg klockan 8 (VAR ÄR SOVMORGONEN?) och lämna lillasyster i skolan (ja, hon börjar skolan idag) sen ska vi in till stan o handla, jag ksa hämta brev som posten tvunget vill skicka hem till lägenheten och inte hem till mamma o pappa, sen ska vi handla julgran. jappjapp. Så i morgon blir det jul-godis-bak och julgrans pyssel med mamma, bigsis, svåger?!, lilla syster, Claes? och pappa. Kommer bli myspys. 
Nä mina kära vänner ska fortsätta min jakt på en fin nyårsklänning nu. Ciao

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0