Fear is just a feeling, fear can never kill you

Natten inatt har varit hemsk. Har vaknat flera gånger och svettat, mått illa och ryggen har värkt. Så när mamma kom upp o väckte mig 06.45 ville jag inte upp. Men det va bara att bita ihop, har man lovat något så har man.
Mitt i frukosten ringde natta och sa att hon hade kört fast med bilen, så jag o mamma körde iväg o hjälpte henne loss, så sjukt halt. Däcken bara spann runt på stället men sen efter ett tag fick vi upp den, sen hem o hämta lilla syster o iväg o lämnade henne i skolan sen vidare till ica maxi o handlade.
När mamma sen åkte iväg på möte va jag så yr och illamående att jag gick o sov en stund. Är vaken nu men mår exakt så som när jag tog mina smärtstillande. Blä.
Ska slänga mig en stund på soffan till, och hoppas på att det gå över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0