Det är inte solsken jämt, men alla moln är inte heller grå



halloj.
Tisdagmorgon och jag sitter och lyssnar på musik. Har ngt för att lyssna i sönder en låt. När jag väl börjat lyssna på den slutar jag aldrig. "Imposible imposible.."
Ska iallafall till mormor ikväll. Kvalitéstid. ska bli mys.
Annars snorar jag och hostar som vanligt. snart är det nyår och sen är det thailand. Pirrar i magen. kan man ha resefeber redan?
Pratade iaf med grabbarna igår och dom har det tydligen skit bra i Bg. hörde ett antal ggr " sa ju att du skulle följt med" men men snart är dom hemma igen dom små liven.
Annars då?
Händer inte så jätte mycket. magen kurrar och jag är hungrig.
Gick btw en jätte lång promanad med älskling igår så nu har hon lite ont i benen. Tänkte gå en mindre runda idag. har inte så mycket mer är förtälja. hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0