Cause we hate what you do and we hate whole crew

Hur jävla positvit man än tänker så är det fan endå någonting som ska gå fel. Är så trött på det. Speciellt när man inte kan göra ett skit för att förhindra det heller.. När ska allt vända och jag ska få ngn tur? 
är arg och ledsen, mest besviken på hur gud väljer sina offer. 
Tror inte att det är meningen att vi ska till thailand. För verkligen allt sätter sig på tvären. 
fuck you, försök hårdare för jag ska dit. ska bort från detta, bort från sverige, bort från hala vägar och bort från alla otacksama och självupptagna jävlar. 
och om min lycka inte vänder säljer jag lägenheten och flyttar till LA, tar med mig älskling i en resväska och blir hollywood fru. Sen jävlar i det ska jag också skaffa mig PT, feta bilar, botox till jag inte kan röra fejan, bli en korkad blondin och måla fula tavlor eller skapa en helt värdelös film. Sen ska jag få veckopeng av min man och ha en städerska. Sen ska jag "glömma" bort hur man pratar svenska. PERFEKT.   
Är irriterad som ni kasnke märker. hejdå

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vem har kört upp en pinne i gumpahålet på dig?? varför så pluttig? Nu skall du inte hänga läpp, snart jul för tusan.

2010-12-22 @ 01:59:37
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/
Postat av: nadja

dte va en tillfällig känsla igår, idag är jag mest lack för jag tror att jag håller på att få halsfluss. känns så iaf. blää. när kommer du hit?

2010-12-22 @ 10:07:32
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Attans då...jag kommer på julaftonsmorgon efter jobb. Då får vi äta julfrukost tillsammans innan jag går o lägger mig =)

2010-12-23 @ 00:33:07
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0