why dont you wrap yourself around me

idag har jag varit så långt ifrån en männsika som man kan bli. Har varit så bakis att det inte finns på kartan. eller jag va full till 12 i morse och därefter har bakfyllan hittat hit!
men GUUUUD vilken kväll.
Tackar och bugar Fille för en galen 20 års fest. Såååå mycket dans, krök, skratt människor och glada  miner. vi va över 50 pers som käkade sen kom fler.
Hade riktigt roligt.
Sen skulle vi ut? men vi va för fulla. så Kajana och Jens körde mig, öbbe, classe och Vhalne till stan.
Hem och däckade fint i sängen sen vsknsde man 9?
hemskt.
pappa kom iaf o hämtade mig sen körde vi o handlade sen hem här.
Har sovit och tagit det verkligen lugnt. har dock tvättat hela dagen och nu ska jag fortsätta med att gör igenting.

Tack alla inblandade igår. Underbara är ni allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0