When the drugs don´t work

Sitter på jobb. Känner mig så sjukt sliten fast att dom två senaste dagarna har jag bara legat hemma hos mamma o pappa o mått lite små sjukt.
Har haft en hemsk natt eftersom det har åskat o haft sig. Strömavbrott och grejer. usch.
så i morse när mamma väckte mig kände jag mig helt förlamad. orkade inte röra mig ur fläcken men jag va inte trött. utan jag hade ingen ork. När det va 45 minuter kvar till jag skulle börja jobba gick jag upp.
men fy.
Nu är jag iaf på jobb och lite energi har kommit tillbaka. Vartända steg jag ska ta måste jag samla energi till.  Vet icke vad det är som pågår i min kropp förtillfället. men jobbigt är det.
Sjukt att jag har lyckats skriva ett gnälligt inlägg när jag inte känner mig speciellt gnällig.
men men återkommer senare kasnke med ett mer positivt inlägg. tjaaa

Kommentarer
Postat av: Whimsical Art

I like this site. Keep it up!

2011-05-16 @ 10:22:45
URL: http://whimsical-art.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0