Wake me up when september ends.

jag är hemma nu. blev förfest här som vanligt därefter begav vi oss till chili. Drinkar och skumpa, fest och musik och Jackie från PH. hejhej på dig och dina inplantat.
Bk avslutas kvällen med och jag tog taxi hem själv, 240 kr. alldeles för dyrt. nu ska jag nog på allvar ta en utgångsfri månad. där va jag rolig, augusti är snart slut. men känns som jag inte har råd med utgångar stup i kvarten. nu får det vara nog.
saknar älskling, mamma och pappa. vill hem och gosa. och jag vill tillbringa hela dagen med pappa i morgon men det kan jag inte. nopp. ska passa Tessan och Vaskos hundar tillsammans med linda. hoppas det inte blir hela dagen för jag har andra saker jag måste göra. snart börjar en ny vecka med jobb och grejer. jag vill vara med min familj. vill inte göra något annat. ont i magen har jag också.
Betalade nyss räkningar. hittade en som jag hade glömt bort. icke bra. men nu är det gjort.
känner mig hatisk och kärleksfull på samma gång, är det möjligt?
ska lägga mig i min renbäddade säng nu och kolla OC. borde sova men jag vill inte. inte nu.
tråkigt inlägg. älskar mina föräldrar och mina systrar mer än allt annat tsm.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0