Vad gör du med ditt liv? Utan kondom kan du faktiskt få HIV

Här sitter jag och sitter. känner mig helt fast. kan inte lämna lägenheten ifall försäkringsnissarna kommer. Men som evelina sa igår: du spelar högre musik idag än när vi festar. och det gör jag fantamig idag också. Jag känner mig levande då. älskar när det finns musik i min närhet o jag älskar att gapa med.

Mamma va här i morse. Hon hjälpte mig med samtal osv. och snart ska dom väl komma och byta glas i mitt fönster? Vi käkade iaf kycklingsallad och hade det mys.
om 1 ½ timme har jag tvätttid och snart kommer evelina hit. Mys.

I morgon är det tisdag och då kommer hanna till mig och linda också efter hon slutat. så ska vi fika och snacka lite skit.
Sen på kvällen kommer classe också hit och då startar vårt One tree hill maraton. Yeeeah jag linda och classe är lediga på onsdag så vi har planerat in ett maraton tis kväll/natt till onsdag hela dagen. UNDERBART. Känns som om det är rätt bra att man kan få hem mat på mat24.se hahaha jag gillar det.

nu ska gapa vidare.

(8) Juuuuuust gonna stand there
And watch me burn
But that's alright
Because I like
The way it hurts
Just gonna stand there
And hear me cry
But that's alright
Because I love
The way you lie
I love the way you lie
I love the way you lie (8)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0