Hush, hush, somebody´s callin' my name

Kvällen på möllan blev brao. Alla tjejer va samlade, käkade gott och hade det allmänt underbart.
Just love it! man borde göra sånt oftare.
När klockan blev mer så åkte alla hem för alla dom andra skulle jobba dagen efter så jag åkte hem till Öbbe och Classe. där jesper och fille också befann sig. Blev gura och allsång.
Efter det skulle jag köra grabbarna till stortorget men det slutade med att jag följde med ut. yeeeah. Chili here we come. Blev en mycket trevlig kväll på chili. jag va nykter men fy fan vi dansade. helt crazy. anyway när dom stängde körde jag hem och storstädade?! tog en dusch och va lagom i säng halv 5. jajjemen.

Lördagsmorgon har guld i mun?! vaknade upp vid 9, gick o kissa och sen somnade jag om till halv 1. det är nice.
tog färden hem till M&P blev lunch/frukost där och sen skrubbade jag deras terass. Hello träningsvärk idag.
stannade där till lite över 6 sen körde jag hem.
Ringde lilsis och pratade en kvart. i miss her. =/
sen kom linda hit iaf. blev tacos sallad sen gjorde vi vid oss. Bänkade oss i min fönsterkarm med ljus o vin/redbulljäger och musik.
när grabbarna (björn, jeppe och ruffan) kom blev det spelet "med vilda gester" kände att vi gjorde en otrolig insats.
Sen ramlade öbbe in. efter en stund kom Fredde, gabbe, joel och frans.
Bestämde oss för utgång fast vi inte skulle?! men guuud vilken kväll. hade så ball och svetten rann. vi gick bananazzzzz.
när chili stängde vandrade dom andra till BK och jag satte mig och pratade med joakim.
sen mötte jag upp dom andra och tog taxi hem. ¨Sen blev det tacosllad again.

Idag har jag och linda söndagshandlat och lagat fläskfilee, potatismos, rödvinssås, beasås, morötter i ugnen och stekt svamp.  mumsfillibabba.
har även hunnit städa hela lägenheten skulle lägga upp video på den men hittar inte kamersladden som vanligt.
Nu blir det iaf Tv och mys
ha en trevlig söndagkväll för det ska jag ha. i morgon är det back to work.




i sommras när vi hade kubb/grillning/badkväll.
öbbe, jeppe, ruffan, classe, jag, fille, vahlne och kronvall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0