Try me

good morgon.
Jag har nästan glömt hur det är när solen är framme så idag blev jag glaud.
Bara synd att det blåser. =(
jaha annars då?
har kommit in i en period där jag hatar, verkligen hatar att åka ifrån Zita. tycker det är så jobbigt varje morgon när jag pussar henne hejdå och hon sitter och tittar på mig med huvudet på sne. min lilla älskling.
Varje morgon när jag ligger i sängen och verkligen precis vaknat och samlar all kraft i världen för att gå upp, och så fort jag hör Zita eller ser henne flyger jag upp. Det är verkligen hon som får upp mig om mornarna.
Kommer bli hemskt när vi ska till thailand. så många veckor utan min finaste. som tur är kommer hon ha det guld hos mamma o pappa. jappjapp.
på tal om mamma o pappa så har jag en saknad efter dom också hela tiden. jaa jag är vuxen men dom är endå dom bästa. trivs så bra i deras sällskap. om jag inte har pratat med mamma och/eller pappa på några timmar brukar jag ringa o skälla på mamma o fråga vad hennes anledning är till att hon inte ringt mig. HAHHA. kommer nog aldrig klara av att klippa navelsträngen helt från dom.
usch va dyra räkningar det kommer bli när vi åker.

ja mer än så har jag inte att säga en morgon som denna. Snart är det helg och jag älskar det. hooj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0