take you passion

Sitter och käkar gyros pizza nu och tittar på dansfeber. tur att ingen ser mig nu när jag sitter här. döör av skratt samtdigt som jag har hela flabben full med pizza. riktigt svinigt. usch.

igår blev det en underbar förfest hos mig som vanligt, i looove it. Evelina, Linda, Flisan, becca, andy, öbbe och emil. skratt och gammla klassiker låtar. tog taxi till stortorget. inte lönt att jag skriver var vi gick sen för det vet väl alla vid detta laget. Slapp stå i den mil långa kön eftersom man kan ju kalla oss stammisar där. Helt galet vad sjukt med folk det va igår. jag har varit på chili varje helg (både fredag o lördag eller fredag eller lördag) sen i december utom 2 helger ovh aldrig aldrig aldrig har där varit så mycket folk.  CRAZY. men ball hade vi.

när dom stängde och ett tag efter det begav vi oss till BK. skulle till etage men blev för lata efter all maud.
sen tog vi taxi hem och vi sussade sött.

gick upp tidigt i morse o började städa?! linda blev paff när hon vaknade o här va kliniskt rent. =)
resten av dagen har jag hjälpt pappa med massa saker hemma.
nu taggar vi till för ikväll blir det utgång igen. hoooj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0