Party all night long

idag mår jag inget vidare. känns som jag ska spy hela tiden och jag är snurrig och svimmfärdig. undrar igentligen vad jag gör på jobb, tror det är pengarna som styr. usch och fy. och en större fråga jag har är varför jag alltid mår dåligt nuförtiden? jag hoppas att det inte smittar iaf, men det kan det väl inte göra? tragiskt nog så varje gång jag ringer och ska prata med min doktor är där upptaget eller så är hon upptagen med patienter osv. det suger.
med risk för att min blogg håller på att bli för gnällig så slänger jag upp lite bilder från i fredags o lördags. Underbara helg.



Jag och Emil - fredag



Öbbi, Linda & en sovande Nadja - fredag



Öbbi & Fille - fredag



Hampus & Evelina - fredag



Emil & Nadja - lördag



Öbbi & Nadja - lördag



Emil, Linda & Ala - Lördag



En halv Nadja, Öbbi & Rami - Lördag



Öbbi & Nadja (kärleksfulla eller våldtäktsförsök, välj själv) - Fredag

Som ni ser är vi ett väldigt kärleksfullt gäng haha. Och utan oss på bild finns inte. vi är alltid med.
älskar er och chili. =) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0