Nothin´ on you baby

hallojsan! (gud vilka flashbacks jag fick från tiden på ica, jessica sa alltid det haha)
ligger i soffan med datan på magen o lyssnar på hoffmeastro. har dock inte legat här sen sist jag skrev utan har hämtat evelina på jobb, käkat lunch hos mor och far med evelina (som mamma o pappa kallar för min flickvän ), hämtat ut mitt nya körkort, hämtat ut ett paket och gjort ett par andra ärenden med fröken nilsson.
Bitterfittan ligger och fläker sig i min säng o jag har nyss duschat.
Spelade in Filmer innan när vi dansade och sjöng. som vi garvade. just love it. Kanske visar dom här någon vacker dag.
iallafall snart kommer hanna och linda hit sen mötter Becca upp oss ikväll på möllan. ska bli en lugn och skön kväll med mat och massa snack. äntligen är alla tjejer lediga och detta händer aldrig. så det ska bli super mysigt.
ska iaf in och hoppa på tönten nu. tänkte visa ett videoklipp på min lägenhet sen. för dom intresserade.
hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0