Min älskling har ett hjärta av snö

Tror aldrig att jag har fått såhär många sms på en dag som jag fått idag?! Folk frågar hur jag mår och om jag kan bo kvar och erbjuder mig att äta hos dom osv?! skit gulligt. men så illa är det faktiskt inte. tro det eller ej. Men jag tackar och bugar för all vänlighet.

Tanken till detta inlägg va att jag skulle berätta om det sjukaste någonsin, asså på ett bra sätt. Jo jag är trött och lat. väldigt trött och lat idag. eller nu. så jag orkar inte ta tag i mig själv o laga mat, inte än iaf, men så skickar Macs en länk till mig. http://mat24.se/ . Där kan man se resturanger och grejer som finns i malmö (eller den staden du bor i) MED UTKÖRNING. är inte det helt fantastiskt sjukt underbart. Vissa har utkörning till 04.00 på morgonen. jag är helt chockad. tycker denna sidan är perfekt.
Tråkigt nog har jag redan tagit fram kyckling som jag ska äta. men det kan va bra att veta.
nu ska jag laga mat, hooooj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0