Kvar i nåt jag lämnat

Efter att vi sovit en stund eller sov och sov, vi vilade. fick jag världens dunder energi. Har gjort det jag hatar mest av allt i hela världen dvs. dammtorkat hela lägenheten. Det är så fruktansvärt tråkigt men det behövdes iochmed all rök osv. men fy fan va det är tråkigt. hade damsugat hela globen med en handdamsugare isf dammtorkat. tvi. men iaf nu är det gjort, rensat ut alla kläder som ska tvättas i morgon, damsugat, skurat toaletten, duschen, vasken, vattnat mina lik till blommor och torkat av golven. Fönsterna är vid öppna och Melissa Horns vackra röst strålar ut ur högtalarna. underbart. Nu hoppas vi bara på att all lukt kan försvinna här så man inte dör av rökförgiftning i natt. blir bra.

ikväll står det söndagsmys på schemat. och det bästa med denna söndagen är att jag har varit så duktig och inte nog med det, jag behöver inte tänka på att jag ska jobba i morgon. wiiiho. Me love Semester.
Nu ska jag dansa vidare.

ps. En låt som går varm här är Anna Hertzman - va fan. mycket bra låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0