Jag vill ha dig nu, så som jag hade dig förut

Jag kan nog utan att tveka säga att detta har varit den bästa helgen på länge!
Igår när jag varit hos mamma o pappa åkte jag hem. så kom Tina, Beccy och Flisan hit och drack lite innan dom skulle på efterfesten på skeppsbron.
Så jag körde dom dit sen vid 10 och sen körde jag till Joel i Dockan. dööör för deras lägenhet. Blev iaf förfest där med Joel, Ruffan och joels klasskamrater. Sen vid 1 blev det utgång.
Mötte upp öbbe sen drog vi faktiskt till chili. HAHAHHAa Jag joel och öbbe.
Det roligaste är att innan vi hann säga hej till Stani och dom stod en drink framme till mig, en öl och fernet till öbbe och sen en jäger/redbull till joel. HAHa underbara pågar.
Konstigt nog hade vi shottar och drinkar framför oss hela kvällen?! Underbara chili personal.
Tillbringade kvällen där med dans och såå sjukligt mycket skratt. helt galet vilken underbar kväll.
När vi gick till Bk för nattamaud statt Danny och Mattias där. Trevligt att utbyta några ord igen och att dom kände igen en.

I morse vaknade vi upp vid 11 halv 12. Chillade fram till halv 1. sen hör och häpna tog jag bussen hem. Man är alltid så sexig dagen efter. med håret som svinto, smink i hela fejan, högklackat och klänning. hahahhaa. usch och fy.
Började iaf storstäda lägenheten när jag kom hem. Galet hur svinigt det blir när tjejer förfestar. usch. Sen kom joel och ruffan hit ett slag innan jag körde till mamma o pappa.
Tog ut en madrass, täcke och kudde på terassen o la mig o sov i två timmar medans regnet öste ner och det åskade o hade sig. så jävla mysigt.
Blev taco och mys med päronen mina innan jag körde tillbaka till stan, in snabbt som fan o kladdade på lite smink och bytte kläder sen till Stortorget och mötte upp Beccy, Mia, Joel, frans, flisan, Linda, per och Vahlne.
Melissa Horn och Lars Winnerbäck spelade. Eftersom Lasse spelade i 2 timmar blev vi uttråkade så vi gick o käkade o satte oss i öltältet. mysigt.
Efter att jag stått i en mil lång kö för att betala parkering är jag äntligen hemma.
Ska nanna nu sen är det jobb 10-22 i morgon.
Sen på Tisdag efter jobb blir det utgång med folket igen. wiiihooo.
jag äslakr det.
Nu ska jag krypa ner i min egna sköna säng med min älskade kudde. nattinatti





Hittade två bilder på mig och öbbe från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0