ignore this

första dagen på jobb efter semestern va inte så pjåkig. Trots min otroliga trötthet. Är alltid konstant trött. i mitt huvud och kroppsligt fast jag igentligen inte är trött. känns som jag går i en bubbla o är helt dåsig men endå känner jag mig pigg som en lärka. svårt att förklara. haha
Har iaf nästan läst ut boken "jag dödade mitt barn" och attans va bra den är.
förövrigt gick jag ifrån jobb med ett smile på läpparna idag. ännu gladare blev jag när jag satte mig i bilen och hade musiken på högsta. det är livet. älskar att köra bil med hög musik.
Dom senste månaderna har folk (speciellt öbbe) komenterat: oooj har du ny cd skiva när dom hoppar in i min bil. (dock med en viss ironi i rösten) har haft Chris Browns nya skiva i min bil sen Dec. och eftersom radion inte har gått som den ska så har Skivan gått varm.
förra veckan laddade jag mitt minneskort med ny musik som jag har i när mina vänner åker med mig. jag själv föredrar att fortsätta att lyssna på CB. hahaha. just love him.

i morgon är det jobb igen sen ska jag hem o sova hos mamma o pappa för på onsdag är jag ledig och då blir det kvalitetstid med daddycool eftersom han fortfarande har semester. lovley.

nu ska jag fortsätta att titta på Sex education. Hooooj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0