I love you, I love you, I love you.

Fikan va mysig. det va trevligt att träffa mina små snäckskal. Eller framförallt hanna banana för henne träffar man inte så ofta. När hanna drog gjorde jag och linda oss iordning sen begav vi oss till mascot. Blev god mat, dricka och massa snack. Ibland behöver man skämma bort sig själv lite.
När vi hade suttit där i någon timme stack vi till Maxi och handlade massa godsaker inför kvällens maraton.
Classe dök upp lite efter 21 sen satte det igång. 05.30 stängde vi av tven och nannade gott.

09.30 kom Hanna och Nala. så då blev det lite prat och så sen körde dom mig till mamma o pappa. sen vid 3 kom dom och lämnade min bil och jag körde dom till vellinge.
sen åkte jag hem till mamma och pappa igen och hade mys där resten av kvällen.
Pappa har nyss blivit klar med taket där ute så vi satt där och pratade om allt mellan himmel och jord medans regnet öste ner och det blixtrade och hade sig. Love you dad.

i morse vaknade jag till när mamma o pappa åkte. Dom skulle upp till småland och hälsa på lilsis. Sen gick jag ut och klippte gräset och mammas rosenbuske.
sen kom bigsis och evelina. Blev lunch sen har vi myst där hemma hela dagen.
Jag och evelian lagade middag lagon timm M&P kom hem igen sen  tog jag och E en liten tripp till mormor o hjälpte henne att boka en resa och tog en fika innan vi åkte hem till mamma och pappa igen.

Har nyss kommit hem igen. körde evelina hem och nu ska jag snart sova.
I morgon ska jag hämta ut mitt körkort, fylla i papper och följa med Evelina till stan sen kommer tjejerna hit.

Sen på kvällskvisten tänkte jag, evelina, linda, hanna och Rebecca vandra ner till möllan för God mat och god dricka. dock ingen utgång i morgon utan det blir bara mys. Just love it!

Trots att vädergudarna inte har lyssnat på mig så har jag haft en underbar semster. det är synd att man inte har fler veckor ledigt om året. så man hade kunnat tillbringa mer tid till nära och kära. Är så otroligt glad att jag är så lyckligt lottad att jag har så många underbara människor i min omgivning.
Speciellet att jag har fått den familjen som jag har. Kan nog aldrig beskriva hur glad och tacksam jag är för er. Ni är det bästa jag vet. och jag älskar er obeskrivligt mycket



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0