från och med du

jobb igår gick bra. därefter träffade jag en gammal vän. satt och pratade och hade trevligt innan jag åkte hem till mamma o pappa o nannade där.
idag har jag varit ledig och hur har vädret varit? regnit o skit som vanligt. har iaf haft mys med pappa.
åkte till sis och käkade o färgade håret och nu är jag hos mamma o pappa igen. =)
i morgon är det jobb 10-22 därefter är det fredag och 20års fest. sweet
känns som det kommer bli en bra helg.



bara jag som älskar denna video? och självklart låten.

btw bra spelat av sverige idag. over and out!


Kommentarer
Postat av: Kimzainab

Hello! Very interesting and professional site.

2011-11-18 @ 14:25:45
URL: http://kimzainab.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0