Burn it up!

Yeeeeah dagen igår va allt annat än en lugn dag.
började med att jag va hos mamma o pappa sen stack jag hem. tänkte sova lite men icke. Gjorde vid mig sen kom linda och evelian hit. tog taxi till davidshall och mötte upp grabbarna. sen va det inflyttningsfest för hela slanten. alla va sååå sega eftersom alla hade haft världens fredag med allt för mkt att dricka. men så småning om gick det iaf. Jag och Evelina taggade till som attan så vi tog taxi till stan och chili baby.
När dom andra sen väl kom hade vi shottat för mycket så då jävlar i det va vi för fulla.

Hade en dö ball kväll som slutade med nattamat på Bk innan vi tog svarttaxi hem. åkte med en idiot som körde som en galning. helt galet. När vi väl kom in vid min gata så ser vi en miljon blåljus. så vi trodde det hade hänt en trafikolycka. Men när vi väl kom fram så såg vi att miljöhuset precis utanför mig hade brunnit ner?! och hela min lägenhet luktade majbål. Inte nog med att mitt fönster har spruckit från topp till tå så fick brandmännen in med sotiga skoj så nu måste jag städa idag. Damn. satt iaf ute på gräset i en - två timmar eftersom vi inte fick gå in för det va för rökigt. men vi hade trevligt endå. Kom visst med i kvällsposten också? Fick en fet kamera upptryckt i fejan och blixten va inte nådig. Det är ju inte så att man kan ställa sig o posa precis hahaha.

Undrar lite om det va mina tankars fel det där med branden. Har retat mig ngt fruktansvärt på sopgubbarna som har kafferep utanför mitt sovrumsfönster 7 på morgonen 3 ggr i veckan. Men nu har vi inget sophus och inga sopgubbar ist. nu har vi snart byggarbetare som kommer hålla på o väsnas ännu mer.

iaf jag, eve och linda delade på min bäddsoffa i vardagsrummet inatt. jag sov hyffsat men nu är jag trött igen. dom andra har somnat om igen och jag ska joina. i morgon kommer vara fullt upp med försäkringsbolag och Tvättande. att jag aldrig kan lära mig att stänga gardrobdörrarna, då hade inte jag behövt tvätta en miljon maskiner i morgon. usch

Adjö



Så här på morgonkvisten tar jag ett eget insiativ att inte källsortera
mina sopor för tillfället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0